zaterdag 7 januari 2017

hexagon quilt in progress

De quilt vordert en ik heb er veel plezier in.  Ik heb er voor gekozen om in de naad te quilten van de hexagons. Het schiet al op. Dan ga ik bedenken wat ik in de hoeken ga quilten.
De prachtige roze stof die ik kreeg van Thelma uit Arizona past zo mooi bij deze quilt! En als je toch aan het kijken bent kun je meteen de tussenvoering van katoen zien die Thelma naar me stuurde. Zachte katoen en prettig om mee te werken! Ik heb 2 delen aan elkaar gezet met de machine.

The quilt is making progress and I like it very much to work on it.  I decided to quilt in the seams of the hexagons. When I've finished this I'll think about how to quilt in the corners.
The beautiful pink-colored fabric from my friend Thelma in Arizona fits to the fabric perfect for me. And, now you are looking, you can see a piece of the batting, 100% cotton, Thelma sent me. It is nice and soft and easy to work with. I joined 2 pieces together with the machine.


basted!
quilting! 

the cotton batting

 Bedankt voor je bezoek!  Thank you for your visit!
 

1 opmerking:

  1. Lieve Pink..♡
    Het is prachtig deze quilt...en ook best veeel werk ..maar word prachtig..je hebt er duidelijk veel plezier in en zo hoort het ook..heel veel liefsss...♡XxxX Gaby.♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! Pink