vrijdag 28 oktober 2016

sampler quilt 5 colours

De hexagonquilt ligt geduldig te wachten; wel is het medaillon er op geappliceerd.
The hexagonquilt is waiting patiently but I did applique the medaillon.

Ik ben eerst even verder gegaan met de rood/groene. Inmiddels moet ik alleen de buitenste rand nog quilten en dan kan de binding er aan gezet worden.
First I continued with the red/green one. By now I've quilted all but the outer border. When done I can add the binding.

Quilten uit de vrije hand, ik vind dat leuk.  Quilting free hand, I like that.
Ook heb ik het quilten "rustig" gehouden omdat het een druk ontwerp is. I kept the quilting "calm" as the design is busy.  

Volgende week hoop ik de quilt af te hebben. I hope to finish the quilt next week. 


Het blijft moeilijk om de kleuren goed te fotograferen; ald de quilt af is zal ik buiten een foto maken.
It's still difficult to catch the right colours; when the quilt is finished I shall take a pic outside.  

Ik wens je een heel fijn weekend!  I wish you a beautiful weekend! 

2 opmerkingen:

  1. Ohhhh maar ik ben heel benieuwd naar het eindesultaat,
    de kleuren zien er voor mij al heel mooi uit maar
    inderdaad als je het bij daglicht neemt kunnen we
    precies goed de kleuren bekijken.

    Ga je de quilts die voltooid zijn ook ophangen
    in je huisje, of je atelier/werkplekje???
    Lijkt me best heel gezellig ze rondom je te hebben.
    Succes met de afwerking.

    Liefsssssss
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo'n vrolijke prachtige quilt geworden Pink, ik ben zo benieuwd hem helemaal af te zien . Hoe groot is hij geworden?
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! Pink