zondag 4 september 2016

hexagon quilt en 5-colours samplerquilt in progress

Van de week hebben we bij Rietje van Slagmaat in Lochem wat stofjes gehaald! Wat ik altijd zo waardeer is dat Rietje zo behulpzaam is!
Last week we bought some fabric at Rietje van Slagmaat in Lochem!  I always appreciate it very much that Rietje is willing to help!

De hexagon quilt vordert gestaag / the hexagon quilt is growing:


Rietje liet me zien hoe je de stofjes met een paar steekjes aan de hexagons kunt naaien zodat je niet steeds lijmstiftjes hoeft te kopen. Ik had er een hard hoofd in maar het werkt echt! Mooi!
Rietje showed me how I can use a few stitches to add the fabric to the hexagons and that way I don't have to buy glue-sticks all the time. I was hesitating but with a little patience it works for me too. Good!

Voor de sampler quilt in 5 kleuren vond ik ook een mooie stof voor de border / for the sampler quilt in 5 colours I also found a nice fabric for the border:


Verrassend hoe de stoffen bij elkaar passen!  Very surprising to find out these fabrics go together very well.

Werk aan de winkel!  Work to do!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hartelijk dank voor je reactie! Pink