donderdag 5 mei 2016

block 3 en 4

Tussen de bedrijven door werk ik aan de nieuwe quilt; de sampler quilt. Block 2 en 3 zijn af en block 4 is in de maak.
In between I work on the new quilt; the sampler quilt. Block 2 and 3 are finished and block 4 is in progress.

Ik dacht even ik ga verder met de hand zonder de Old English Paper Piecing methode maar...  toch maar niet!
For a moment I thought I'll continue by hand without the Old English Paper Piecing method but....  I didn't!

block 2: als je goed kijkt kun je zien dat ik stukken op een andere plaats heb vastgezet; if you have a closer look you can see I changed the position of some parts.

block 3:  wat rustiger   / a bit calmer
block 3

block 4

block 4 in progress

Ik heb een paar stukjes verknipt omdat ik het patroon op zijn kop op de stof had gelegd; nu heb ik een doosje met "verkeerd geknipte stukjes"!  Komen nog wel van pas!
I cut some parts the wrong way because I put the pattern-parts upside down on the fabric; now I have  a box with "wrong cut parts"!  I will use them for other parts!

Voor wie ge├»nteresseerd is in de stofjes heb ik wat foto's genomen/ I took some pic's of the fabrics for who is interested 

 








Al deze stoffen vind ik fijn om mee te werken / I like to work with all these fabrics.


to be contiued! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hartelijk dank voor je reactie! Pink