zondag 20 maart 2016

nieuw muizenhuisje / new mouse house

Voor de kleine rode muis heb ik een huisje gequilt. Old English paperpiecing, voor mij verslavend geloof ik.  Het huisje is ca. 12 x 12 x 12 cm.

I've quilted a house for the tiny red mouse. Old English paperpiecing, addictive for me I believe. The house measures appr. 4,7 x 4,7 x 4,7 inches.


Muis heeft bezoek:  Nutmeg!  Nutmeg is een ontzettend lief beertje dat ik kocht bij Jenny van Barnetbybears
Het zijn dikke vriendjes geworden!

Mouse has a visitor: Nutmeg!  Nutmeg is an adorable little bear I bought from Jenny from Barnetbybears 
They have become best friends!






Muis heeft een voorraad kaas aangelegd!  Mouse has some cheese in stock!

Alle vlakken zijn eerst aan elkaar genaaid en daarna afgewerkt met kant. All sides have been stitched first and then I added lace.

Het was erg leuk om te maken!  It was so much fun to make it!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hartelijk dank voor je reactie! Pink