maandag 22 februari 2016

Japanse quilt nr. 2

Deze quilt maakte ik met de machine. Een patroon had ik niet maar ik knipte lapjes en legde ze op een ondergrond.  Deze quilt is verhuisd naar een vriendin die me vroeg of ze hem kon kopen?  Nee, je krijgt hem.  Deze techniek is leuk voor restjes stof!

De naam van mijn andere blog staat er op; kan geen nieuwe foto maken omdat ik hem niet meer heb.

I made this quilt with a sewingmachine. I didn't have a pattern and simply did cut pieces of fabric and layed them on the background. This quilt was given to a friend who asked me if she could buy it?  Ofcourse not! This project is nice when you want to use scraps!
It shows the name of my other blog; I couldn't take a new pic as it had moved already.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hartelijk dank voor je reactie! Pink