maandag 22 februari 2016

een Japanse quilt

Er was een give-away op het blog van Riet en ik was de gelukkige winnaar van prachtige Japanse stoffen. Nu zou ik niet vanuit mezelf een Japanse quilt gemaakt hebben omdat ik ze niet kende maar al gauw deed ik veel inspiratie op via internet. Uiteindelijk heb ik deze getekend.

There was a give away on RIET's blog and I was so lucky to win beautiful Japanese fabrics. I should never have thought of a Japanese quilt myself as I didn't know them but some searching on internet inspired me and in the end I designed this one.

Het was lastig om deze te maken, pietje precies die ik kan zijn. Uiteindelijk heb ik de rondjes ge-appliceerd.  Ik vond het heel leuk om deze quilt te maken!

It was hard to make this one  (I'm a "perfectionista"). The circles are applique. It was fun!

Dit was de eerste keer dat ik de naaimachine gebruikte om te quilten . Het is allemaal een beetje scheef en alle begin is moeilijk!

This was the first time I used a sewing machine to quilt. All is a bit out of line etc. but we say:  all beginning is difficult!

Riet, bedankt!  Je helpt me ook altijd met allerlei technieken en geeft me raad. Zo welkom!  
Riet, thank you!  You always help me with all kind of techniques and tips. Welcome! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hartelijk dank voor je reactie! Pink