zondag 3 januari 2016

een cathedral window

Dit wilde ik toch ook eens graag proberen!  Geen idee hoe dat moest maar ik vond een leuke beschrijving op internet. Deze vond ik niet moeilijk om te maken.  Later dacht ik dat je hem kunt vullen en dan heb je een leuk speldenkussentje. 

This looked so nice to try! No idea again how to but there are a lot of tutorials on internet. It was not hard to make this one and afterwards I thought I could have used batting and turn it into pincushion.



zo heb ik hem gemaakt: this is how I made it:

2 ronde lapjes knippen  cut 2 circles



aan elkaar naaien en laat een opening om te keren  stitch together but leave an opening to turn



tussenvulling knippen  cut batting



vulling er in en de zoom netjes spelden  add batting and pin the seam






gestreken  ironed



dubbelvouwen en spelden plaatsen in het midden aan de buitenkant; hier ga je vouwen   fold double and add pins in the middle of the outside; here is where you will fold



en weer vouwen en spelden  and fold again and pin



naar de achterkant vouwen en in het midden vastzetten en eventueel een knoopje aanbrengen  fold to the back and make a stitch in the middle or choose to add a button



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hartelijk dank voor je reactie! Pink